Dnevnik

Prisli smo na cilj!!!

40. dan: Silleda - Outeiro

Mat v dveh potezah

Tudi danes smo zaceli se v temi, najprej iz mesta po asfaltu. Zacuda nekateri v temi hodijo tudi brez svetilk, gospoda ki nas je prehitel se zdaj ni v alberg. Po 7km smo se ustavili na rogljicku, kavi in kakavu. Sledil je prijeten del poti po gozdu in cez polja. ...

39. dan: Castro Dozon - Silleda

Kdo je pa to?

Danes smo vstali 5h40 in zaceli s hojo precej zgodaj, ze ob pol sedmih. Jutranja temperatura je bila na zacetku prav prijetna za hojo, dokler se nismo spustili v neko dolino, kjer je bilo gotovo pod niclo, saj je bila slana. Ker je bilo tako mrzlo, smo v hitrem tempu ...

38. dan: Cea - Castro Dozon

V baru cakava Bredi

Ker je danes nedelja, smo spali bolj po nedeljsko in vstali sele ob 7h. Prvi del poti je bil bolj po asfaltu in ze po 5km smo zavili v prvi in zadnji bar ob danasnji poti. Drugi del poti je bil bolj prijeten - po gozdu, ves cas malo gor ...

37. dan: Ourense - Cea

Krompir in koruza

Zjutraj sva se najprej spustila po mestu do rimskega mostu, preko katerega sva zapustila mesto. Sledil je strm vzpon po tlakovanih ulicah med vedno bolj vaskimi hisami. Ponekod je bilo tako strmo da nisem vedel ce bi z avtom tam sploh lahko peljal. Po priblizno 5km se je pot spremenila ...

36. dan: Xunqueira - Ourense

Ob poti je bil cel zivalski vrt - tuid tale papiga

Pot smo zaceli v megli s kratkim vzponom po asfaltu. Megla nas je spremljala vecji del dopoldneva, tako da vsaj vroce ni bilo. Nismo vec hodili po gozdu, ampak smo nadaljevali po asfaltu skozi vec manjsih naselij. Prvi postanek je bil na 9km v vasi ob asfaltni cesti - v ...

35. dan: Vilar de Barrio - Xunqueira

Evkaliptusi

Zjutraj smo zaceli v svetlobi velike polne lune. Najprej po cesti do prve vasi, kjer nas je prvi vzpon ze segrel, da smo slekli puloverje. Nato pa je sledilo nekaj kilometrov v daljave raztezajocega se makadama, ki je bil se zavit v meglo. Tu je bilo spet hladno in puloverje ...

34. dan: Laza - Vilar de Barrio

Pecenje palacink

Za zajtrk smo pojedli se zadnje palacinke, ki so nam ostale od vcerajsnjega kupa. Se v temi smo zaceli pot, prvih nekaj km po asfaltni cesti. Potem se je pa zacelo. Siroko napravljena pot je vodila vedno bolj navzgor. Na vrhu se je pokazal naslednji vrh, na nekaterih mestih tako ...

33. dan: Campobecerros - Laza

Lepi razgledi

Vceraj zvecer sva z BredoI v baru vendarle uspela zvecer dobiti 3 ogromne sendvice s sirom, prsutom in paradiznikom. S Pavlom sva jih jedla za zajtrk, dovolj pa jih je ostalo se za malico za vse nas. Pot smo zaceli z vzponom po asfaltni cesti, nato pa je bila vecina ...