Dnevnik

34. dan: Muxia

Pogled z razgledne točke na sever

Danes je bil najslabši dan na Caminu. Celo dopoldne je iz megle rosilo in pihalo, tako da spet nisem uporabil pelerine, ampak jakno. V resnici sem prehodil samo 11 km, ostalih 30 km sem se pa peljal z avtobusom. Ko smo prišli v Muxio, se je končno zjasnilo. Tako sem ...

33. dan: Lago

Nov alberg

Danes samo dogodek, ki se večkrat zgodi na Caminu: več kot eno uro sem iskal prostor, kjer bi malical. Pa ni bilo ne mize, ne klopi, niti ravnega kamna. Potem sem malical pod križem v neki vasi, ki je imel zraven kot eno mizico. Za ovinkom niti 50 m naprej ...

32. dan: Negreira

Proti Santiagu

Moj Camino se je končal pred katedralo in s tem tudi moje poročanje. Zahvaljujem se vsem, ki ste me spremljali in spodbujali.

31. dan: Monte do Gozo

Prvi pogled na katedralo

Opoldne sem prispel na Monte do Gozo, kjer sem dobil prenočišče v največjem albergu pred Santiagom. V tem pa malokdo hoče prenočevati, ker je predaleč od mesta. Imel sem še čas iti do kipa dveh romarjev, ki vesela gledata proti katedrali. Upam, da sem tudi sam pokazal nekaj veselja, ker ...

30. dan: Sta. Irene

Brez komentarja

Bolj kot se bližamo Santiagu, večja je gneča. Gostilničar, kjer sem bil na kosilu, da še bolj kot v dobrih časih, ker so tudi Španci ostali doma in tako dopustujejo. Morda so tudi oni dobili bone kot mi. Pravijo, da je v Santiagu težko dobiti prenočišče. Upam, da na Monte ...

29. dan: Melide

Tudi ta alberg so obnovili, pred 12 leti sem zunaj čakal v vrsti več kot dve uri

Čez noč se kar shladi in  začne pihati. Zjutraj me je vse do 11h zeblo. Potem se je kot vsak dan zjasnilo. Pot ni bila kaj posebnega, gor in dol, malo znanih romarjev in veliko enodnevnih, ki te niti ne pozdravijo. Melide sem se spomnil iz prvega romanja, ker je bil ...

28. dan: Ventas de Naron

Da bi slišali še muziko!!!

Še tri dni do Santiaga. Do Portomarina sem hodil večinoma sam, kamor sem prišel okrog 9h. Istočasno se je iz mesta privalilo veliko romarjev brez prtljage, oziroma z majhnimi nahrbtniki od prevoznikov. Od včerajšnje vročine ni ostalo nič, razen da smo slabo spali. Nekdo je celo jogi odnesel ven. Popoldne ...

27. dan: Ferreiros

Zadnjih sto km pred ciljem se začne gneča

Pot do Sarrie ni bila tako lepa kot včeraj do Samosa. Ves čas po asfaltu. V Sarrii začnejo tisti, ki bodo naredili zadnjih sto km. Teh je veliko, pa še konec tedna je. Ko sem se ustavil nad mestom, so v koloni hodili mimo mene, cele družine, nekateri celo z ...

26. dan: Samos

Danes lepo vreme, brez burje

Francoz mi jè naročil, naj ne ropotam pred 7h, tako sem odšel eno uto kasneje. Sploh je bilo prijetno uživati v čistih rjuhah. V spominu sem imel, da gre pot do Triacastele samo navzdol, pa je bilo na začetku kar nekaj vzponov. Večina se je ustavila v Triacasteli, nekaj nas ...

25. dan: O Cebreiro

O Cebreiro

Danes je bila druga najtežja etapa na caminu, poleg tiste 35 km dolge pri 35 stopinjah. Za mestom je šla pot strmo navzgor, bolj strmo kot potem na O Cebreiro. Je pa potem pot lepa po vrhu hribov, vzporedno z avtocesto in drugo varianto camina, ki so jo vsi drugi ...